reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Linda Šelnerová

Linda Šelnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? ja neviem - som Linda :) Zoznam autorových rubrík:  RodinkaSúkromnéNezaradenéZo života pár párov

reklama

Nezaradené

Game is on, cieľom je vyhrať

Linda Šelnerová

Game is on, cieľom je vyhrať

Na štart sa postavilo družstvo modrých. „Pripraviť sa a ideeeemeee!“ Dobrý štart, čo dobrý, výborný (6+5). „To kukáte, čóóó?“ V tíme modrých odznieva vzrušenie z hladkého štartu, do deja však vstupujú červení. No, nič svetoborné sa neudialo, z troch pokusov ani jeden platný (4,1,1). Nevadí, nabudúce kolo príde ďalšia šanca. „Come on! Speed up, It´s the last round.“ Spoluhráči sa búria. Všetci traja to už majú za sebou a dá sa povedať, že to zvládli bravúrne. Celý čas neochvejne postupovali a snažili sa pre kamaráta vytvoriť náskok. Ich farba je predsa favoritom tejto partičky. Škoda tohto zaváhania, ale ešte stále môžu vyhrať, ešte sa všetko môže zvrtnúť v ich prospech, len nepokaziť ten nasledujúci ťah. Treba vyčkať, ako sa bude dariť súperovi. Bielym sa štart na prvýkrát tiež nevydaril.

  • 29. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 131x
  • 0
„...po schodoch, po schodoch poznávam poschodia...“

Linda Šelnerová

„...po schodoch, po schodoch poznávam poschodia...“

Výťah opäť nefunguje. Stáva sa to pomerne často. Mám rada dochvíľnosť, a preto ma privádza do stavu nepríčetného chyba v systéme. Keď sa ponáhľam, beriem schody po dvoch (čo by sa mohlo odraziť aj na mojom pozadí). Iný druh situácie nastáva, keď sa musíme ísť venčiť. Beriem vôdzku a namiesto 30 výťahových sekúnd (mám to presne vyrátané :)) ťahám za sebou nášho priškrteného štvornohého milášika (o čo, že aj slimáky upaľujú rýchlejšie). Míňam poschodia a aj tu platí, že rodinu si nevyberieš a ja musím konštatovať, že ani susedov:

  • 27. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 132x
  • 0
Chcela by som...

Linda Šelnerová

Chcela by som...

Chcela by som byť taká pekná ako Julia Fiona Roberts (4x vyhlásená za najkrajšiu ženu sveta časopisom People), mať dlhé nohy ako Adriana Sklenaříková-Karembeu (neuveriteľných 124 cm), postavu ako Gisele Caroline Bündchen, pleť ako Penélope Cruz Sánchez, prsia striptérky Dita von Teese, úspech a bohatsvo Williama Henryho Gatesa III (známejší pod menom Bill Gates), humor Williama Henryho Cosbyho (show Billa Cosbyho), fantáziu ako J.K. Rowling (tá sa možno zjaví s príchodom potomka), mať dom ako Michael Joseph Jackson, sa narodiť v Austrálii ako Kylie Ann Minogue (môj cestovateľský sen z útleho detsva – kupodivu jeden z mála zachovaných), inteligenciu Sharon Yvonne Stone (IQ 154, pomaly sa blížim k tejto hranici, žiaľbohu len pomaly)... Keby som toto všetko mala, svet by mi ležal pri nohách.

  • 21. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 126x
  • 0
Priateľ + priateľstvo = niepriateľ?

Linda Šelnerová

Priateľ + priateľstvo = niepriateľ?

Milujem svoju rodinu, – príjemné ráno, čo začína sa na obed, – Simpsonovcov a celý ich žltý svet, – milujem trapasy, čo pobavia, – záchvaty smiechu, čo nekončia, – inteligentov, čo poradia, – priateľov, ktorí nezradia, – 10 hodinový spánok, – vodu, slnko, letný vánok...

  • 20. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 118x
  • 0
Strata času

Linda Šelnerová

Strata času

„... ako by bol zo CIA ...“ úvodná zvučka. Koniec zvučky, reklama. „... Meridol pôsobí proti baktériám, ktoré sa usadzujú...“ bla bla bla ... „Meridol! Balzam na vaše ďasná.“... (tak to hej, to určite).

  • 19. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 129x
  • 0
reklama
Niečo dokázať

Linda Šelnerová

Niečo dokázať

Vždy som túžila niečo dokázať.

  • 19. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 248x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu