reklama

Priateľ + priateľstvo = niepriateľ?

Milujem svoju rodinu, – príjemné ráno, čo začína sa na obed, – Simpsonovcov a celý ich žltý svet, – milujem trapasy, čo pobavia, – záchvaty smiechu, čo nekončia, – inteligentov, čo poradia, – priateľov, ktorí nezradia, – 10 hodinový spánok, – vodu, slnko, letný vánok...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Takýmito slovami charakterizuje sama seba jedna moja internetová kamarátka, respektíve bývalá spolužiačka zo strednej (v tom čase sme to vedeli riadne roztočiť). Internetová preto, že dnes, keď sú všetci na webe, neunúvame sa viac osobnými stretkami - že načo vyčerpávať. Veď napokon každý deň sledujem jej aktivity. Viem napríklad samé overené informácie:- že sa k nej hodí futbalista Pekárik (nepoznám, a podľa jej komentáru usudzujem, že ani ona),- že v sobotu jej bosorka predpovedala: „Ak sa ti prihovorí cudzí človek, opľuj ho..." (čo ona okomentovala: „...ale dnes v práci som mala chuť dakoho opľuť : ))- že najbližší sex mala taktiež v inkrimovanú sobotu (tu komentár ani nechcete vedieť, ani ja som oň nestála),- že v oný deň taktiež pila bezgluténové pivo a bolo je dobre...... Každý deň edituje svoj profil a to dokonca niekoľkokrát a ja mám info z prvej ruky, priamo od nej. V mojej mysli sa však neustále prie jej základná charakteristika pod fotkou (ktorú mimochodom tiež edituje každý druhý deň) a informácie, ktoré denne publikuje, a ktoré si vlastne aj sama o sebe zisťuje testovými metódami (ktoré, ako ste si mohli prečítať, sú vysoko dôveryhodné). A takto si každý deň pripočítam do svojho portálového sveta jedného „priateľa", ktorého v skutočnom svete zo svojho „zoznamu" strácam.

Linda Šelnerová

Linda Šelnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? ja neviem - som Linda :) Zoznam autorových rubrík:  RodinkaSúkromnéNezaradenéZo života pár párov

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu