reklama

Niečo dokázať

Vždy som túžila niečo dokázať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už ako dieťa som túžila po tom, aby som sa stala buď slávnou (v akomkoľvek smere) alebo uznávanou (v akomkoľvek obore) alebo ľudstvu prospešná. Posledné dve spomenuté by mi nakoniec aj tak vyniesli tú slávu. Typicky detským snom bol sen o speváckej kariére. Kým pre moju dušičku sen, pre moju rodinu nočná mora. Púšťala som si walkman a ziapala pesničky Petra Nagy a jeho detí: ".....ja budem ten ping a ty budeš ten pong, sme dvaja číňania....". Prepracovala som sa až na školské kolo "Slávika", odkiaľ som sa vrátila mierne napálená so slovami, že som mohla spievať akokoľvek pekne, vyhral ten čo najviac húkal, na čo moji rodičia len dvíhali obočia. Na základe tohto výroku asi nechápali to, prečo som nepriniesla zlato a postup do okresného kola. Vždy nás – svoje deti podporovali vo všetkom a treba povedať, že mali naozaj talentované deti. Po rozplynutí svojho speváckeho sna som sa chcela stať ešte gymnastkou, tanečníčkou, hráčkou ping pongu, maliarkou, basketbalistkou, plavkyňou, krasokorčuliarkou, ornitologičkou, zverolekárkou... nie presne v tomto poradí. Našich to nepochybne stálo okrem množstva peňazí aj neskutočne veľa nervov. Viete si teda predstaviť aká talentovaná osoba dnes zo mňa je: na korčuliach nevydržím vo vzpriamenej polohe viac ako 10 sekúnd, keď na mňa letí loptička akejkoľvek veľkosti, chytám – mierne povedané – trošku stres, ani ten rozštep nie je, čo býval, a aj dnes ma môžete vidieť tancovať rôzne zostavičky a predvádzať tanečné kreácie pri nálete každého, i toho najmenšieho živočícha. Keďže som už pravdepodobne v prvej tretine svojho života, sláva sa mi vzďaľuje každým dňom. Kým som bola dieťa, vravela som si: "Keď raz budem veľká....". Dnes to už vidím inak a vravím si: "Keď budem staršia :))...". No nič, idem sa prichystať, večer je v klube karaoke :)

Linda Šelnerová

Linda Šelnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? ja neviem - som Linda :) Zoznam autorových rubrík:  RodinkaSúkromnéNezaradenéZo života pár párov

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu