reklama

Chcela by som...

Chcela by som byť taká pekná ako Julia Fiona Roberts (4x vyhlásená za najkrajšiu ženu sveta časopisom People), mať dlhé nohy ako Adriana Sklenaříková-Karembeu (neuveriteľných 124 cm), postavu ako Gisele Caroline Bündchen, pleť ako Penélope Cruz Sánchez, prsia striptérky Dita von Teese, úspech a bohatsvo Williama Henryho Gatesa III (známejší pod menom Bill Gates), humor Williama Henryho Cosbyho (show Billa Cosbyho), fantáziu ako J.K. Rowling (tá sa možno zjaví s príchodom potomka), mať dom ako Michael Joseph Jackson, sa narodiť v Austrálii ako Kylie Ann Minogue (môj cestovateľský sen z útleho detsva – kupodivu jeden z mála zachovaných), inteligenciu Sharon Yvonne Stone (IQ 154, pomaly sa blížim k tejto hranici, žiaľbohu len pomaly)... Keby som toto všetko mala, svet by mi ležal pri nohách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niežeby som bola škaredá, ale pre istotu sa riadim heslom: krása je pominuteľná, múdrosť je večná. Preto sa nenatieram samoopaľovacím krémom, nemrzí ma polovica z dľžky tých slávnych nôh, som spokojná so svojou veľkosťou 75B, netrápim sa vymýšľaním softvérov, nehlásim sa do zábavných šou typu vtipnejší vyhráva, nepokúšam sa písať rozprávky (za siedmimi horami a riekami žila krásna princezná – tým už asi neočarím), uspokojím sa s 3 izbovým panelovým bytom a som na svoju krajinu nesmierne hrdá, čo vyplýva, samozrejme, z môjho pomalého tempa približovania sa k zvyšovaniu svojho kvocientu. .....ale prišla som na to, prečo sa mi všetko vyššie spomenuté vyhýba...... .....chýba mi totiž stredné meno.....

Linda Šelnerová

Linda Šelnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? ja neviem - som Linda :) Zoznam autorových rubrík:  RodinkaSúkromnéNezaradenéZo života pár párov

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu